česta pitanja & odgovori

AKO KASNIM, GUBIM LI TERMIN?

Ako zakasnite više od 15 minuta, imamo pravo skratiti ili popuniti termin sa drugim klijentom. Budući da se naš salon uglavnom temelji na terminu, gotovo uvijek ćemo imati zakazan termin odmah nakon vašeg (poštujemo vrijeme naših zaposlenih + ponosni smo što pružamo najbolje iskustvo pedikure i brige za Vaša stopala, što su razlozi zašto potičemo sve naše klijente da ne kasne).

Napomena: Ako kasnite, molimo nazovite salon kako bismo se mogli dogovriti oko prebacivanja termina.

ŠTO AKO MI SE NOKTI NAKON TRETMANA OTKRHNU?

Ako Vam se nokti nakon tretmana otkrhnu, kontaktirajte salon i mi ćemo ponoviti tretman, besplatno!

KAKO ČISTITE SVOJE PROIZVODE?

U našem salon se držimo najviših standarda higijene, stoga sve naše alate redovito čistimo te dezinficiramo nakon svakog korištenja.

JESU LI KUĆNI LJUBIMCI DOZVOLJENI U SALONU?

Iako volimo sve životinje, a pogotovo kućne ljubimce, nažalost kućni ljubimci nisu dozvoljeni u salonu, kako bismo osigurali najvišu kvalitetu našeg rada.

Napomena: Iznimka su službeni psi sa službenim oznakama i odgovarajućom dokumentacijom.

MOGU LI ODVESTI BEBU U SALON?

Naravno, iako potičemo sve mame da same dođu u salon kako bi se maksimalno opustile i posvetile sebi, svojoj ljepoti i zdravlju.

ŠTO MOGU OČEKIVATI TIJEKOM POSJETA?

Očekujte da ćete biti potpuno opušteni i razmaženi tijekom tretmana. Molimo da po dolasku podesite svoj telefon na vibraciju, “ne ometaj” način ili postavite telefon na nisku glasnoću kako bi se sačuvala ugodna i opuštena atmosfera. Zapamtite, ovo je Vaše vrijeme za opuštanje, budete prisutni i uživajte u tretmanu.